Speelgoed | Vtech Vrolijke Vriendjes Magische Koninkrijk Kasteel

We zijn al super fan van de toet toet auto’s van Vtech en mochten één van de vrolijk vriendjes testen! We kregen Bart Boogschutter thuis gestuurd en nog steeds speelt Youri dagelijks met zijn vrolijke vriendje. Dit najaar is tevens het super mooie nieuwe Magische Koninkrijk Kasteel van Vtech speciaal voor de vrolijke vriendjes uitgebracht! Een super mooi en leerzaam kasteel met vele opties.

Bart Boogschutter

Benthe en inmiddels Youri ook, worden altijd enthousiast bij het gaan de deurbel. Helemaal wanneer de postbezorger voor de deur staat en er een pakketje word bezorgd. Deze keer werden we verrast door Vtech met een leuk vrolijk vriendje, namelijk Bart Boogschutter.

image

Na het uitpakken moest er natuurlijk gelijk gespeeld worden met Bart. Youri hoe klein ook, wist gelijk het knopje op de buik van Bram te vinden. Bart vertelt allerlei verhaaltjes en zingt leuke liedjes. Super lief om te zien dat Youri op een gegeven moment ging dansen samen met Bart. Bart word van ’s morgenvroeg tot ’s avondslaat overal mee naar toe meegesleept! Ook kun je Bart de Boogschutter in het Magische Koninkrijk Kasteel gebruiken, op de Magic Points!

image

Bart de Boogschutter kost 9,99 en is o.a. verkrijgbaar bij : Intertoys en Bol.com

Magische Koninkrijk Kasteel

177523-front-kid-3d

Nieuw is het Magische koninkrijk kasteel, het kasteel zit boordevol magie! Ga jij samen met de vrolijke vriendjes op ontdekking? Het kasteel zit vol met verrassende elementen, zo zijn er vijf Magic Points, meer dan 35 gezongen liedjes en melodietjes en zit er een ware lift in. Plaats je vrolijke vriendje in de lift en draai de liftzwengel om de lift naar boven en beneden te bewegen. Beweeg de zwengel om de vriendjes te laten dansen en zie het water van de fontein op en neer bewegen.

177523-front-folder

In deze sprookjeswereld klopt alles, zelfs het water in de fontein klatert er lustig op los.Daarnaast zijn er nog interactieve knopjes om kennis te maken met letters, vormen en kleuren. Het ideale speelgoed om de fantasie van je kleintje te prikkelen en het nodig uit tot het spelen van rollenspellen met de verschillende vrolijke vriendjes, zoals bijvoorbeeld Bart de Boogschutter!
Het magische koninkrijk kasteel kost 59,95 en o.a. verkrijgbaar bij: Intertoys en Bol.com

Wij zijn super enthousiast over de vrolijk vriendjes en er gaat zeker wat op het verlanglijstje voor Youri. In oktober heeft Vtech ook nog eens een super leuke actie van 25% korting op de vrolijke vriendjes!! Hebben jullie al een vrolijk vriendje in huis?

One comment on “Speelgoed | Vtech Vrolijke Vriendjes Magische Koninkrijk Kasteel